Pages

Sunday, February 10, 2013

Demok Busuk!!


Hari ni nk tunjuk satu benda.. benda yg selalu jadi bahan tok egt kat dia.. x tahu la law benda ni x spatutnya ditunjukkan.. law nk tau,, nama benda ni demok!! Bila baunya da busuk,, barula namanya ditukar demok busuk!! Hahahaha~ XD

Kenapa nama dia demok?? Sebab ni tok si demok kat sana.. dia jek yg xnk amik… m’kin dia x ready ag nk terimanya.. bila egt balik kt perkara dulu’2, teruk jugak eak ak rindu kat dia… dinding kat umah ak conteng,, kat buku pon ak conteng,, kat bilik ak penuh gambar boboiboy,, gambar keris petir!! Kat laci plak penuh nama dia.. ag1, masa dulu memang ak x pandai nk lukis’2… tapi skrg terus tahu lukis… Memang giler’2 ak rindukan dia..

Tapi sekarang,, hehehehe~ rindu ak terubat jugak… memang takdir menemukan ak dengan dia semula.. Nk tau satu perkara?? Dulu dia kurus,, ak pulak berisi… sekarang ni dia da demokkkkk!!!! Ak pulak da macam tengkorak kat lab sekolah… hahahahaha~ XD

Wlupn dia demok mcm mana pun,, mun kmk mdh syg,, kmk syg juak!!!!! Ak x ambil luaran tok ak curahkan kasih syg,, Ak ambil tentang aty dia… terus terang ak ckp yg ak ni x pandai nk senyum… Jd, sorry la nk ckp kalau muka ak ni serius jek 24 jam..

Muka dia kalau ak tenung lama’2, mcm yaya dlm Boboiboy pun ada.. bila ak tengok sekilas pandang,, mcm neelofa pn ada… x kisah la muka dia mcm mana… k, nk tunjuk gambar demok ue… egt!! Janji yg pernah dibuat kalau dimungkiri,, usah berjanji lagi lepas ue…
                       

                      

1 comment:

Farah Farhana said...

DEMOK PENDEKK!! Hahaha :'D

Jgn la bagi dia busuk. Cuci la tiap minggu ke. Hahahaha (Y)