Pages

Saturday, February 23, 2013

urmmm




Lepas apa yg jadi malam ue,, ak betul’2 menyesal dengan apa yg ak cakap.. ak tau ak mmg bersalah betul malam ue. Dia Cuma cakap tu je. Kenapalah ak cakap mcm tuh kat dia. Ak tau dia Cuma nk bergurau dengan ak. T~T ak betul’2 minx maaf kat kau. Kau tau apa yg ak takut?? Ak takut naty kau rasa ak ni x tau nk jaga aty kau. Pastu kau layan ak cam kawan jek. Ak takut rasa syg kau berkurang. Ak takut kau xnk cter pape ngan ak.

Tsk tsk tsk~ Ak ada baca kat gambar ue. Ayat dia membuatkan ak tersentuh..

“Haram bagi kamu untuk jadikan seseorang itu kekasih kamu tanpa niat untuk menikahinya”

“Hati wanita itu amat lembut. Jangan ambilnya jika x mampu nk menjaganya, jangan sentuh jika mahu melukakannya.”

Maafkan ak kalau ak dah remukkan hati kau malam ue. Maafkan ak kalau rasa bersalah ak ni terOVER abis. Ak tetap akan rasa bersalah walaupun kau da maafkan da salah ak ue. Maafkan ak sebab dah buat gunung berapi meletus. Da berapa kali ak peluk demok.. Ak berharap sangat kau dapat kembali mcm dua minggu yg lepas.

Ibu!! Jgn tgglkan saya!! Saya nk bersama ibu. Saya nk main masak’2 dengan ibu. Saya nk bergurau dengan ibu. Saya nk ibu selalu ucap selamat malam kat saya. Saya nk ibu selalu dengar masalah saya. Saya nk dengar masalah ibu. Saya nk ucap selamat malam ary’2 kat ibu. Saya nk ibu cepat sihat. Saya nk lari sama’2 dengan ibu. Saya nk jumpa ibu. Saya nk ibu baca buku cerita sebelum saya tidur. Saya nk ibu cakap ayah. Saya nk jadi ayah. Saya nk jadi ayah yg selalu nyanyikan ibu lagu sebelum ibu tidur. Ayah nk lihat ibu tersenyum gembira sebelum ayah tutup mata. Ayah nk ibu seronok dengan ayah. Ayah nk ibu jadi org yg Berjaya. Ayah nk bila ayah tutup mata, ibu dah bahagia dengan hidup ibu. Hidup ibu mcm idup ayah. Kalau hidup ibu dah bahagia,, ayah pun tumpang gembira jugak.

Ingat ye ibu,, bila ibu da dapat bahagia yg ibu impikan, ayah akan tersenyum dan andai ayah x dapat nk bersama dengan ibu waktu ibu bahagia,, ibu buang semua benda yg boleh buat ibu ingat kat ayah ye. Semuanya sekali ibu buang. Jgn simpan 1 pun.

Tapi,, ayah akan pastikan semua xkn jadi. Ingat ayat kat  atas ue. “Haram bagi kamu untuk jadikan seseorang itu kekasih tanpa niat untuk menikahinya.” Jadi rasa’2 ayah jadikan ibu kekasih ayah untuk apa?? Okay,, ayah dah lebih.. By The Way,, Get Well Soon -_^


No comments: