Pages

Tuesday, February 19, 2013

Saya Terus Terang


Sebenarnyakan demok,, Saya da rindukan kamu laa demok.. saya kat sini x tahu nk ckp ape ag. Saya da terlalu rindukan kamu demok!! Percayalah demok,, saya x tau nk wat apa ag. Jantung saya selalu degup laju bila teringatkan kamu. Saya da cuba tok sibukkan diri saya, tapi tetap rindukan awak jugak. Saya amat rindukan awak demok!! =”( saya x tau nk buat apa sekarang ni. Semakin hari, otak saya makin bercelaru. Saya selalu pkerkan cara nk pegi tempat kamu. Kadang’2 saya over imagine.. saya imagine yg saya ada kuasa teleport la,, saya jadi mcm jumper,, serius saya nk cakap yg hati saya pada awak da x mcm dulu. Rasa syg ue da memenuhi hati ni. Sy x tau kenapa
ianya boleh berlaku. M’kin semua ni ada hikmahnya. Selepas saya fikir’2, saya terbayangkan masa silam. Dengan semua tindakan saya,, kita gaduh. Adakah kali ni, atas apa tindakan yg akan saya lakukan lepas ni akan mengulang perkara dulu?? Taknak!! Saya xnk jadi mcm dulu!! Walau apa pun, saya xnk kembali ke masa silam saya. Kamu ingat lagi dengan kata’2 saya dulu?? Dulu saya ada cakap yg awak perlu focus belajar!! Kamu kena jarang mesej saya.. tapi kini?? Kita selalu mesej dan sepanjang kita mesej, sedikit pun saya x pernah rasa bosan. Saya rindukan kamu demok!! Saya selalu egt kat kamu demok!! Saya selalu nk kamu bercakap dengan saya. Saya selalu paksa kamu tok cakap dengan saya. Tapi,, kamu tetap degil dan tak mahu cakap dengan saya masa kita call. Saya nk dengar suara kamu!! Naty kalau saya da pergi PLKN,, saya takut saya x dapat nk egt kat kamu lagi sebab saya x dapat nk jadikan sesuatu peristiwa yg mengingatkan saya pada kamu secara mendalam!! Tolonglah,, bagi saya peluang tok dengar suara kamu demok.. T~T saya nk bercakap dengan kamu demok. Saya nk kita citer sama’2 apa yg jadi dekat tempat kita. Tapi,, saya tau tuh sumer xkn jadi. Kamu nk simpan suara kamu. Kamu x suka cakap dengan saya ker?? T~T saya jek yg selalu bercerita dengan kamu. Kamu suka, tapi saya?? Saya suka hanya bila kamu ketawa jek sewaktu saya bercerita. Kamu ni!! Jgn la buat saya camni. Saya,, saya,, saya,, nk dengar suara kamu wahai demok yg selalu wat saya rindu kat dia!!!! K, xpe’2. siap lah kamu naty. Jgn smpi naty mak awak terkejut yee!! Kamu tunggu la ye. Bila da penuh naty, memang siap lah kamu naty…..

Xpe lah. Saya ni apa yg ada?? Saya kena tengok kat cermin dulu sebelum cakap semua ni. Saya ni cuma manok. Hanya tau kais’2 tanah jek. Dia ue mcm puteri. Kalau dalam citer fairy tale, manok ni Cuma jd extra je kat dalam fairy tale. Puteri pulak jadi watak utama. Jadi x hairan la kan.
=’”’(
#I ned you to share my stories!! Can you Be The One That Can Hear My Stories?? Can You Shares Your Stories??

1 comment:

Farah Farhana said...

Kurus, kita pun takmo jadi cam dulu. Penat la kita kumpul peluru nak tembak kamu. Last2, kita benci dengan apa yang kita dah buat kat kamu dulu. Dua hari ni kita ada ujian la kurus. Sampai hari Jumaat. Kalau kamu tengok kat fb kita kamu tau la. Lepas abis berperang untuk math, balik dari umah, badan kita panas hahaha okay, kita demam T_T

Harini, badan kita lemah sangat masa nak jawab paper sejarah. Cikgu marah kita sebab letak kepala atas meja. Dia ingat kita tidur T_T

Okayla, kita cuba tok bercakap dengan kamu. Oh wait. macam puteri? siapakah?

kamu nak share cerita kamu? silakan. Jangan malu, jangan segan. ha ha ha ha.