Pages

Friday, March 29, 2013

NAK CAKAP BYE

Assalamualaikum. Kitha nk dia cakap, tp kita plak yg ckp. Hahahaha~

Okay, kita citer balik ikut tajuk. Selama ni kita slalu ada dia. Dia asyik ckp psl FMA (Fulmetal Alchemist) jek. Lama'2 baru kita sedar yg dia gunakan cter tuh sbb nk dgar suara. Tambah plak kartun dia comel. Memang jadi bahan yg dia suka la kan kiranya. Jd, sy minx maaf la sbb x sedar yg awk tgok cter tuh ada maknanya. 

Lagi satu, jgn ckp yg kita x pernah mengenali. Sy x suka. Sy suka kenal dgan awak. Sume yg sy tgok kt awak mmg x mcm pmpuan yg biasa. Awak ni giler. Dan sy nk ikot giler sama mcm awk. Tp, kita nk pergi da. Kita nk dgar suara awk, tp awk x kasi. Takut mak tahu la tuh. Hahahaha~ 

Okeylah, nk ckp bye'2 kt awak. Cme jgn lupa kat saya ye. Yelakan, kita ni da la org asing, muka pun tah cmtu ker atau muka tarik kereta ker. Sy nk rindu awk. Haa, sy nk alamat awk. Simpan alamt awk baik'2. Bg kat saya bila kita nk jmpe naty. 

Maafkan salah sy sbb slalu wt demok bucuk saya ni nanges jek. Awk ni kuat nanges jugak ye. Maaflah ye. Pasn awk xde la nanges lagi. Yela, kita da xde. Haa, baik'2 la dgan tong gas tuh. Mana la tahu, dia org yg terpilih tuh. Betul x?

Bila kita da balik naty, rasa'2 awk ingat kt kita lagi x? Rasanya x kot. Semoga hubungan kita akan kekl smpi bila'2. 

Hey, awk semua yg sibuk dgn saya. Sy syg sgt kat budak yg nama dia Farah Farhana. Sy nk bina masjid yg tinggi. Pastu ajak jemaah ramai'2 masuk masjid. Naty dpt wat solat jemaah.

Lepas kita da pergi kan, awk bole mula hidup baru, dan tumpukan pada pelajaran. Jgn buat perkara yg sy x tau. Siap awk. Kita naty bwk balik demok. Kita try bwk demok pegi sana. Sy syg dia. Jgn amik dye, sy nk kahwin dgan dia. Kan bnyk ag yg lain pergi la amik yg lain. Yg ni kita da syg dulu. Dan syg tuh xkn ilang ag. Harap Maklum

Kita sedih tau sbb awk ckit pun x ckp pape ngan kita. Rasa mcm awk nk pergi jek. Xpe lah. Awk ttp tggu kan. Awk ingat kan janji tuh. Law awk mungkir, nanti awk dikira munafik. Harap awk pgg jnji awk tuh. I Will Always Loving You My Farah.

Friday, March 22, 2013

Apa saya rasa

1. Gembira
sy rse gmbira sgt bila dpt tahu result sy separa baik. Dpt jgak buat mak saya tersenyum dgn pencapaian sy tok mencapai kejayaan. sy rasa gmbira sbb besday sy nk dkat.Sy gmbira sbb cme tggl nk buat BSN dan urusan mnunggu tawaran. Yg len sume da siap. Sy gmbira sbb sy dgn annie nk dkat 5 bulan da. Kita nk buat smpi mati. Msti boleh kn. 



will update more soon. ada bnyk rasa yg sy dpt rasa sblom sy pergi.