Pages

Saturday, July 20, 2013

Okay, that's it. Enough for all this. No more troll face. No more funny face. No more scary face or something. Just me to take a serious time. Tiada komited. Tiada prasangka. Diam lebih baik dr dia tau. Sebenarnya, ak xnk la dia sedih'2 sbb org yg dia percaya ni, x dpt nk buat apa yg dia ckp. Kenapa dia slalu mengelak!! Kenapa dia x jwb soalan ak? Kenapa ak rse mcm ak ni dipingirkan? Okay, xde masa tok tu. Skrg ni, ak nk fokus pd matlamat ak. Ak tau, dia busy. Tp, kenapa dia msti mengelak bila ak tnye psl plajaran kt dia? Adakah ak ni nmpk membosankan bila ak tnye soalan psl pelajaran kt dia? Cukuplah, ak xnk lagi tnye psl plajaran kt dia. Dan bila ak tnye dia okey atau x, nape dia msti jwb okey? Nape msti tipu? Okay, mungkin sy ni xley nk selesaikan mslh awk. Tp, kan dulu da ckp yg mslh kita share sama'2. Kau x pernah faham ak. Ak cuba nk masuk skali dlm idop kau. Tp, ak x bole sbb ak da tua. Ak cuba nk bahagiakan kau. Cme dua kali. Ak nk kau bahagiakan ak. Cuma sekali. Maaf, ak daheningkat dewasa sekarang. Kau tau, kad teemo dah hilang. M'kin ni akibatnya bila ak x jaga brg kau btol'2. Ak tau, ak cme 1/1000 dlm idop kau. Ak x tau kurgnya dimana. Ak sedih bila apa yg jd dulu x berulang lagi. Kini, semuanya da brubh. Org yg ak jdkn sbgai matlamat, yg ak jdkn hasrat x menjadi seperti apa yg ak impikan.Awk bole brubh seperti mana yg awk nk, tp sy harap hati awk tu xkn berubah.

#Deactivate sbb x mampu nk bgtau. Sakit yg amat sgt. Menghitung hari!!

#Walau apa pun, boboiboy ttp sy suka berbanding dgn semua kartun yg ad dlm dunia ni.
#Sy dpt nk ukir senyum dulu lagi
#Sy ttp akan kejar matlamat sy!

No comments: